Mall-Connect werkt aan platform voor winkelcentra

Het Nederlandse Mall-Connect komt met een omnichannel marketingplatform voor winkelcentra. Het platform MyDeck richt zich met name op de impact van online communicatie op koopgedrag en persoonlijke marketing.

MyDeck werkt in de cloud en stelt marketeers van winkelcentra in staat om promoties te tonen op alle digitale kanalen waarvan zij gebruikmaken. Naast algemene berichten kan het platform persoonlijke aanbiedingen verzenden. Deze berichten worden verzonden aan klanten in het winkelbestand van het winkelcentrum, dat wordt opgebouwd met data uit enquêtes, instore beacons en wifitrackers.

Daarnaast laat MyDeck eigenaren van een portfolio van winkelcentra de marketingresultaten van hun centra inzien en onderling vergelijken. Het platform toont alle online en offline marketing doelstellingen in één dashboard.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!