Amazon zet Snapchat in voor aanbiedingen

Amazon stuurt klanten in aanloop naar Black Friday via Snapchat aanbiedingen die tien seconden geldig zijn. Volgers van Amazon op het sociale platform ontvangen tevens cadeautips en aanbevelingen via het account van de etailgigant.

Naast de toepassing via Snapchat heeft Amazon de Instagram-feed op zijn website vernieuwd. Beide kanalen brengen klanten met slechts één druk op hun scherm bij de verkooppagina van het getoonde artikel. Met de inzet Snapchat en Instagram hoopt Amazon consumenten die vooral actief zijn op hun smartphone en tablet te bereiken.

Snapchat heeft in de Verenigde Staten ruim twintig miljoen gebruikers, terwijl Instagram op ruim veertig miljoen kan rekenen. De helft van alle Black Friday-bestellingen bij Amazon werd vorig jaar via een smartphone of tablet geplaatst. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!