Coca-Cola is sterkste merk

Coca-Cola is in 2005 het sterkste merk op de wereldwijde merkenranglijst die Interbrand in samenwerking met Business Week jaarlijks samenstelt. De verdere top-10 van merken met het sterkste imago: Microsoft, IBM, General Electric, Intel, Nokia, Disney, McDonald`s, Toyota, Marlboro, Mercedes-Benz. Het eerste Nederlandse merk is Philips en staat op de 53ste plaats. ING staat op de 87ste plek, waarbij Shell volgt als 90ste. Heineken is op de 100ste plaatst de hekkensluiter. Dit jaar zijn de volgende merken de grootste verliezers: Sony, Morgan Stanley, Volkswagen, Levi`s en Hewlett-Packard.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!