Nederland doet het zo gek nog niet als het gaat om m-commerce, blijkt uit deze infographic. Met een aandeel van 28,5 procent valt ons land net buiten de top drie van landen waar het meeste via mobiele devices wordt gewinkeld. Twenga Solutions zet meer inzichten op een rij, zoals het favoriete tijdstip om te shoppen via een tablet of smartphone, en wat Nederlandse consumenten graag aanschaffen.
EtailTrends 6 meet de social koopkoorts in het thema Social & Mobile. Komen sociale netwerken hun belofte als verkoopkanaal nog na? De inzet op zogeheten ‘buy buttons’ is er in ieder geval niet minder om. Ook in het thema: appen met de klant. Een duik in de psychologie van het afhaken, waar livechat en WhatsApp juist op inhaken. Verder het briljante liefdeskind van Amazon en Pinterest, tips voor het wegnemen van de bezwaren voor mobiel betalen en hoe China de kar trekt in de mobiele betalingsrevolutie. Het blad ontvangen? Klik hier voor informatie over een abonnement.
Thema Social & Mobile: M-commerce in Europa
Gepubliceerd op 17 november 2015 om 13:29
Reacties 0