Hoe millennials shoppen tijdens de feestdagen

MIllennials: de generatie shoppers die fysieke winkels het liefst vermijden en retailers hoofdbrekens bezorgen. Toch? Met de koopfestijnen Black Friday en Cyber Monday in aantocht vindt reviewplatform Influenster het tijd om zesduizend millennials te vragen naar hun plannen. Dat levert verrassende resultaten op.

Zo blijkt dat liefst 93 procent wil gaan shoppen tijdens de koopjesdagen. En hoewel de meesten geen zin hebben om zich op Black Friday tussen de andere koopjesjagers te wagen, weten ze nu al dat ze dat toch gaan doen. Eén kenmerk van de millennials wordt in dit onderzoek in elk geval gestaafd: ze laten zich niet in een hokje plaatsen.




Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in