​De rekentruc van C&A uitgelegd

​De rekentruc van C&A uitgelegd

Je kunt geen procenten naar de bank brengen. Toch ziet Ansgar John Brenninkmeijer dat veel retailers sturen op brutomarge. De C&A-telg pleit daarom voor de invoering van de dekkingsbijdrage voor merchandising beslissingen. Anders gezegd: rekenen met centen in plaats van procenten. In deze video legt Brenninkmeijer uit hoe deze oude truc van C&A werkt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!