​Subway verwacht zwarte cijfers in Nederland

​Subway verwacht zwarte cijfers in Nederland

Subway is het jaar in Nederland moeizaam gestart. De laatste maanden trekt de omzet weer aan en de broodjesformule verwacht dit jaar met winst af te sluiten, zegt area development manager Netherlands & Nordics Joost Labadie op RetailWatching.

De broodjesformule heeft de afgelopen jaren vertraging opgelopen met het openen van nieuwe vestigingen. De grens van tweehonderd had volgens eerder doelstellingen al in 2013 doorbroken moeten zijn, maar de keten staat nu op zo’n 180 restaurants. “We willen de tweehonderd snel bereiken, al vind ik het lastig daar een datum aan te hangen”, aldus Labadie.

Door de crisis van de afgelopen jaren werd de groei volgens Labadie bemoeilijkt. Ook kost het ontwikkelen van nieuwe locaties soms meer tijd dan vooraf verwacht. “Maar onze doelstelling is onveranderd om in aantal vestigingen het grootste quick service restaurant van Nederland te worden.”

Labadie gaat op RetailWatching verder in op de veranderingen die Subway doorvoert aan de formule en de nieuwe typen locaties waar het zijn pijlen op richt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!