Facebooks gids naar kerstsucces

Facebooks gids naar kerstsucces

De decembermaand komt met rasse schreden dichterbij en retailers zijn druk bezig met de voorbereidingen om de Kerstshopper in hun winkel of webshop te krijgen. Facebook wil ze daar een handje bij helpen, en heeft de gebruikersdata van zijn platforms Facebook en Instagram onder de loep genomen. De rol van technologie groeit ook rond het winkelen voor de feestdagen, en dat vraagt om een nieuwe aanpak. De sociaalnetwerkgigant bracht zijn onderzoeksresultaten onder in deze infographic.



Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!