​C&A: ‘In 2021 volwaardige omnichannel retailer’

​C&A: ‘In 2021 volwaardige omnichannel retailer’

C&A wil het aandeel van zijn onlineactiviteiten de komende vier jaar verdrievoudigen. Nog dit jaar krijgt de webshop een makeover, zegt een woordvoerder tegen Twinkle.

De webwinkel krijgt een centrale rol in een nieuw winkelconcept, dat C&A in heel Europa uitrolt. De retailer wil daarmee in 2021 ‘een volwaardige omnichannel retailer’ zijn. “We geloven er sterk in dat onze fysieke winkels en onze onlineshop hand in hand gaan”, aldus de woordvoerder.

C&A maakte eerder al bekend de komende vier jaar een miljard euro te steken in een herstructurering. Dat wordt geïnvesteerd in het moderniseren van de winkels, het onlinekanaal en in nieuwe collecties. De aanleiding zijn de dalende omzetten en tegenvallende winstgevendheid.

C&A maakte vorige week bekend 230 banen te schrappen bij zijn hoofdkantoren in Vilvoorde en Düsseldorf. Verder sluit de modeketen dit jaar onrendabele vestigingen, waaronder vier in Nederland en 23 in Spanje.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!