De pop-up van Nike voor zijn Run Club

De pop-up van Nike voor zijn Run Club

Een lesje aandacht trekken van Nike. Het Amerikaanse sportmerk heeft een pop-up store geopend voor zijn Run Club in Shanghai, recht voor het populaire winkelcentrum Shanghai Times Square.

Een echte winkel kun je het niet noemen, aangezien de locatie vooral is bedoeld om de Nike+ Run Club onder de aandacht te brengen. En dat lukt aardig, mede dankzij de grote led-schermen die het zeshoekige ontwerp rijk is. Het lokale ontwerpbureau Coordination Asia is verantwoordelijk voor de opvallende verschijning, die binnen veel weg heeft van een fitnessruimte. Bezoekers vinden er bijvoorbeeld ‘state-of-the-art’ loopbanden, evenals led-lampen op de vloer en in het plafond.


De Nike+ Run Club is een plek waar je je af kunt sluiten van de drukke, chaotische straten van Shanghai. Als is het de bedoeling dat je binnen op de hardloopschoenen van Nike je in het zweet werkt. De realtime statistieken worden zowel voor de loopbanden getoond, als op de schermen aan de buitenkant van het gebouw.

De pop-up store is verder voorzien van een informatiehub, waar bezoekers zich kunnen aanmelden voor de Nike+ Run Club. Ook worden er hardlooplessen gehouden en is er geselecteerde merchandise van Nike te koop, in tweede zeshoekig pand.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in