Honger, dakloosheid, onderwijs en milieu. Merken en retailers die doelen rond deze thema's steunen, trekken daarmee zeker een groep klanten aan. Natuurlijk zijn er merken die zoiets vanuit een intrinsieke overtuiging doen, maar als maatschappelijke betrokkenheid extra geld in het laatje brengt, is dat op zijn minst mooi meegenomen. Welke goede doelen zijn marketingtechnisch slim om te kiezen? En welke invloed hebben die activiteiten op de koopbereidheid van consumenten? Toluna onderzocht het, en bracht de resultaten in kaart in deze infographic.
Changemakers in Retail op 9 mei in Utrecht
Ontmoet pioniers en krijg praktische handvatten voor nieuwe businessmodellen, innovatie en leiderschap op Changemakers in Retail. Changemakers in Retail is een event van RetailTrends Media over verandering en kansen. Staan voor product, merk, consument, werknemers en de wereld biedt kansen voor groei en onderscheidend vermogen. Waar kan uw bedrijf het verschil maken? www.changemakersinretail.nl
Reacties 0