De vier succesfactoren van een digitale retailtransformatie

De vier succesfactoren van een digitale retailtransformatie

Retail is een dynamische wereld. Klanten hebben hoge verwachtingen: ze verwachten de beste service,consistentie in de dienstverlening, een individuele benadering en de beste prijs-kwaliteitverhouding. Kom je hier als retailer niet aan tegemoet? Grote kans dat klanten vanwege een gebrek aan vertrouwen overstappen of doorklikken naar de concurrentie. Er is een digitale transformatie nodig, stelt softwareontwikkelaar FlowFabric in zijn whitepaper 'De vier succesfactoren van digitale transformatie in retail'. Daarin worden vier factoren beschreven die zo'n transformatie in de retailwereld tot een succes maken, inclusief voorbeelden uit de praktijk.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in