Het juninummer van RetailTrends op de tablet, smartphone of laptop lezen? Dat kan! De digitale versie van RetailTrends staat weer klaar voor onze abonnees.
In de nieuwste RetailTrends:
- “Het midden heeft altijd bestaansrecht”, zegt ceo Joris Aperghis van WE Fashion. “Dat een merk hoog of laag in de markt moet zitten is papagaaienpraat.” Over zijn heilig geloof in het midden en de vruchten van het verandertraject dat twee jaar geleden startte.
- Oud blijkt goud. Merken met een rijke historie kunnen die maar beter verzilveren. Albert Heijn, IKEA en HEMA zien de kansen.
- In het Belgische Hasselt komen wetenschap en winkeldesign samen. Academisch directeur Karlijn Quartier vertelt in het thema instore over deze combinatie die volgens haar hard nodig is om de volgende evolutie in retail te bereiken.
RetailTrends is voor abonnees elke maand gratis digitaal beschikbaar. U vindt hier de verhalen uit de printversie mét extra foto’s, video’s en andere content en eerdere edities. Klik hier om RetailTrends 6 te bekijken.
Nog geen RetailTrends-abonnee? Kijk dan hier.
Reacties 0