Het beste van RetailTrends: week 35

Het beste van RetailTrends: week 35

RetailTrends.nl richt zich op voor de retail relevante achtergronden met onder meer tips, video's, fotoreportages, columns, expertartikelen en whitepapers. RetailNews zet de vijf meest gelezen artikelen van afgelopen week op een rij.

Hudson’s Bay: heeft het warenhuis nog toekomst?
Hudson's Bay opent de komende twee jaar vijftien vestigingen in Nederland. Maar is er in ons land nog wel ruimte voor warenhuizen, vraagt Dirk Mulder zich af.

Waarom retailers kleurenblind zijn
Hoewel kleur van grote invloed is op de aankoopbeslissing van consumenten, hebben retailers er nauwelijks aandacht voor. Trend- en colorwatcher Hilde Francq over het ondergeschoven kindje binnen retailmarketing.

Dit kunnen we verwachten van Eataly's voedselpretpark
Fico Eataly World opent op 15 november zijn deuren in Bologna. In deze video laat Eataly zien wat we ervan kunnen verwachten.

Hoe Air Miles zijn relevantie wil veiligstellen
Jacques Hoendervangers schrikt als hij vlak voor de zomer van 2015 aantreedt als algemeen directeur bij Air Miles. De hoeveelheid gebruikersdata die het bedrijf verzamelt groeit hard, maar wordt nauwelijks ‘slim’ benut.

Hoe Uber ook de foodbusiness verovert
Uber heeft wereldwijd vooral naam gemaakt met zijn taxidienst, maar richt zich met UberEats sinds 2014 ook op de bezorging van maaltijden. In ons land is de dienst inmiddels in drie steden actief. En het einde is nog niet in zicht, vertelt managing director Marco Knitel

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!