Nederlands sieradenmerk opent binnen Galeria Kaufhof

Nederlands sieradenmerk opent binnen Galeria Kaufhof

Het luxe sieradenmerk Mi Moneda heeft zijn eerste shop-in-shop geopend. Afgelopen zaterdag vond de opening plaats in de winkel van Galeria Kaufhof in Bonn.

Mi Moneda werd opgericht in 2009 en telt momenteel ruim 1700 verkooppunten wereldwijd. Sinds afgelopen zomer is het Nederlandse merk al in verschillende filialen van Galeria Kaufhof, een dochterbedrijf van Hudson’s Bay Company, te verkrijgen. Een shop-in-shop is volgens mede-eigenaar en cfo Joery Tol een mooie vervolgstap. “Het geeft ons de kans de Duitse consument kennis te laten maken met onze veelzijdige collectie.”

Mi Moneda staat bekend om zijn verwisselbare muntsieraden en heeft zich naar eigen zeggen ontwikkeld tot een ‘allround fashion jewelry merk’. Zo werd het zustermerk Take What You Need met kettingen of armbanden met een verwisselbare bar geïntroduceerd. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!