Hoe je een ondernemingsgeest creëert binnen grote organisaties

Hoe je een ondernemingsgeest creëert binnen grote organisaties

Sahar Hashemi is medeoprichter van Coffee Republic, de eerste ‘Amerikaanse’ koffiebarketen in het Verenigd Koninkrijk. Toen Coffee Republic uitgroeide tot een groot bedrijf, zag ze de ondernemingsgeest verdwijnen. Hoewel grotere bedrijven behoefte hebben aan discipline en structuur, is er volgens Hashemi geen reden om ondernemerschap de rug toe te keren. In een wereld die sneller verandert dan we kunnen bijbenen, wordt het juist steeds belangrijker om creativiteit en innovatie op te stimuleren. Hashemi legt in een ondernemerscollege van Baker Tilly Berk uit hoe grote organisaties ruimte creëren voor ondernemerschap.

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in