Voor het juninummer van RetailTrends vlogen we naar Billund, om een kijkje te nemen in het nieuwe Lego House. Er wordt onder meer een nieuw restaurantconcept getest, waarbij kinderen met Lego-stenen hun eigen menu kunnen samenstellen. Elke combinatie van vier stenen correspondeert met een maaltijd die ze – na het scannen van de blokjes aan tafel – op een videoscherm door minifigures bereid zien worden. Als het gerecht klaar is, rolt het via een transportband naar twee gerobotiseerde obers, die de maaltijd overhandigen. Het YouTube-kanaal Beyond the Brick laat zien hoe het Mini Chef-restaurant werkt.
Lees in het juninummer van RetailTrends alles over het Lego House, dat zweert bij een premium experience en de combinatie van de fysieke met digitale...
Voor het juninummer van RetailTrends vlogen we naar Billund, om een kijkje te nemen in het nieuwe Lego House. Er wordt onder meer een nieuw restaurantconcept getest, waarbij kinderen met Lego-stenen hun eigen menu kunnen samenstellen. Elke combinatie van vier stenen correspondeert met een maaltijd die ze – na het scannen van de blokjes aan tafel – op een videoscherm door minifigures bereid zien worden. Als het gerecht klaar is, rolt het via een transportband naar twee gerobotiseerde obers, die de maaltijd overhandigen. Het YouTube-kanaal Beyond the Brick laat zien hoe het Mini Chef-restaurant werkt.
Lees in het juninummer van RetailTrends alles over het Lego House, dat zweert bij een premium experience en de combinatie van de fysieke met digitale wereld. Ook delen we de vier belangrijkste lessen van één van ’s werelds sterkste merken. Klik hier om het magazine digitaal te lezen.
Wist je trouwens dat al voor de opening van ‘the home of the brick’, op de Filipijnen het eerste restaurant met een Lego-thema openging? In Brick Burger worden zelfs vierkante broodjes in de vorm én felle kleur van een Lego-steen geserveerd.