Sommige retailers worden gedwongen hun deuren te sluiten als gevolg van e-commerce, terwijl ook etailers soms in de verdrukking raken in het almaar vollere webwinkellandschap. Maar nog altijd is er een enorme kloof tussen wat er online en offline wordt uitgegeven, in het voordeel van de fysieke winkels. Redbrain brengt dat gat in kaart door een aantal wetenswaardigheden over de on- en offlinebusiness van retailreuzen als Walmart, Target, Kroger en Costco tegen elkaar af te zetten in deze infographic.
Sommige retailers worden gedwongen hun deuren te sluiten als gevolg van e-commerce, terwijl ook etailers soms in de verdrukking raken in het almaar vollere webwinkellandschap. Maar nog altijd is er een enorme kloof tussen wat er online en offline wordt uitgegeven, in het voordeel van de fysieke winkels. Redbrain brengt dat gat in kaart door een aantal wetenswaardigheden over de on- en offlinebusiness van retailreuzen als Walmart, Target, Kroger en Costco tegen elkaar af te zetten in deze infographic.