Douglas steekt loyaliteitsprogramma in nieuw jasje

Douglas steekt loyaliteitsprogramma in nieuw jasje

Het Beauty Card-programma van Douglas ondergaat een ‘volledige transformatie’. Naast een re-branding, maakt de beautyketen voortaan onder meer onderscheid tussen loyale en ‘zeer loyale’ klanten.

Voor de leden van het loyaliteitsprogramma is een speciale website ontwikkeld, waar klanten kunnen inloggen in een persoonlijke omgeving. Daar zien zij onder meer de kaartgegevens, het aantal gespaarde ‘beauty points’, welke vouchers beschikbaar zijn en waarvoor punten verzilverd kunnen worden. Daarnaast biedt de nieuwe onlineomgeving beautytips en nieuws dat gebaseerd is op de persoonlijke interesses van de bezoeker.

Premiumleden krijgen extra voordelen ten opzichte van gewone members. Zo krijgen ze meer kortingen en één keer per jaar een extra korting op hun favoriete product. Door de nieuwe cross-channelaanpak krijgt ieder lid een ‘persoonlijke customer experience’, zo klinkt het. Douglas wil zijn klanten zo beter leren begrijpen en faciliteren.

Douglas heeft 113 winkels in ons land, waarvan er negentien in handen zijn van franchisenemers. In totaal heeft de winkelketen 2500 parfumerieën in negentien Europese landen. De retailer maakte onlangs bekend miljoenen te investeren in de vernieuwing van ruim tweeduizend winkels en de webshop.
 

Reacties

Ben een eer loyale klant, al ruim 30 jaar klant en omaar eruit "geknikkert" ! Nooit geen bericht gehad van het hier bovengnoemde. Vorige week contact gehad met klantenservice dat mijn beauty card niet bekend is. Zij hadden me beloofd dat de punten bijgeschreven zouden worden maar helaas,.. Wil nu weer een bestelling doen maar mijn card is opnieuw onbekend. Dan kun je nog zo je best doen maar voor mij is het klaar !! Zijn er meer klanten die hier tegenaan lopen ?

Geplaatst door Franny Pennings op 8 mei 2019 om 20:04

Laatste nieuws









RetailTrends