Het programma van Stores That Wow is een klinkende naam rijker: ook Nespresso staat op het podium van het nieuwe RetailTrends-event. Commercieel directeur Herman Rooswinkel legt op dinsdag 12 februari in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam uit hoe Nespresso van zijn winkels een koffiebeleving maakt.
Nespresso lanceerde vorig jaar een nieuw concept in Cannes, al snel gevolgd door steden als New York en Liverpool. Sinds kort is Arnhem de eerste Nederlandse plek waar het nieuwe winkelconcept te bewonderen is, dat draait om ontdekking van de wereld achter koffie.
Experimenteren met recepten, je eigen smaak creëren en advies van een koffiespecialist zijn volgens het merk daarbij onmisbare elementen. En wie zijn expertise wil vergroten, kan een interactieve masterclass van de barista volgen. Herman Rooswinkel gaat tijdens Stores That Wow dieper in op het vernieuwde winkelconcept en het belang ervan voor Nespresso.
Kom op dinsdag 12 februari ook naar Pakhuis de Zwijger in Amsterdam. Je krijgt er inspirerende voorbeelden en praktische inzichten over de succesfactoren van fysieke retail voor terug. Onder meer deze retailmerken gingen je al voor: Albert Heijn, Hudson’s Bay, HEMA, Intergamma, Bloem!, Simon Lévelt, Bever, de Bijenkorf, Secrid, Karwei, MS Mode, Medipoint, Grandvision, Swiss Sense, Philips my store, Monqui, Eyewish, Dille & Kamille, E-bike Stores, Homestock & meer.
Wat: Stores That Wow
Wanneer: 12 februari 2019
Waar: Pakhuis de Zwijger, Amsterdam
Prijs: € 295,- excl. Btw
Meer info: storesthatwow.nl
Reacties 0