Waarom productaanbevelingen belangrijk zijn voor webwinkels

Waarom productaanbevelingen belangrijk zijn voor webwinkels

Productaanbevelingen in je webshop, werken die een beetje? Zeker, als we op het onderzoek van conversiespecialist Invesp mogen vertrouwen. Consumenten die op een productaanbeveling hebben geklikt, komen bijna twee keer vaker dan gemiddeld terug op de website. En gepersonaliseerde productaanbevelingen zijn goed voor slechts zeven procent van de bezoeken, maar voor meer dan een kwart van de omzet. Deze infographic geeft inzicht in nog meer statistieken die het belang van productaanbevelingen aantonen.

Productaanbevelingen in je webshop, werken die een beetje? Zeker, als we op het onderzoek van conversiespecialist Invesp mogen vertrouwen. Consumenten die op een productaanbeveling hebben geklikt, komen bijna twee keer vaker dan gemiddeld terug op de website. En gepersonaliseerde productaanbevelingen zijn goed voor slechts zeven procent van de bezoeken, maar voor meer dan een kwart van de omzet. Deze infographic geeft inzicht in nog meer statistieken die het belang van productaanbevelingen aantonen.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!