Productaanbevelingen in je webshop, werken die een beetje? Zeker, als we op het onderzoek van conversiespecialist Invesp mogen vertrouwen. Consumenten die op een productaanbeveling hebben geklikt, komen bijna twee keer vaker dan gemiddeld terug op de website. En gepersonaliseerde productaanbevelingen zijn goed voor slechts zeven procent van de bezoeken, maar voor meer dan een kwart van de omzet. Deze infographic geeft inzicht in nog meer statistieken die het belang van productaanbevelingen aantonen.
Waarom productaanbevelingen belangrijk zijn voor webwinkels
Gepubliceerd op 1 april 2019 om 11:10
Productaanbevelingen in je webshop, werken die een beetje? Zeker, als we op het onderzoek van conversiespecialist Invesp mogen vertrouwen. Consumenten die op een productaanbeveling hebben geklikt, komen bijna twee keer vaker dan gemiddeld terug op de website. En gepersonaliseerde productaanbevelingen zijn goed voor slechts zeven procent van de bezoeken, maar voor meer dan een kwart van de omzet. Deze infographic geeft inzicht in nog meer statistieken die het belang van productaanbevelingen aantonen.