Advertorial: Personal shopping in het digitale tijdperk

Must see! Een verkooptool die persoonlijk advies combineert met een unieke klantervaring? Dat is de Slimme Passpiegel! Deze innovatie is dé ideale assistent van de winkelmedewerker. De spiegel geeft suggesties voor combinatiestukken, inzicht in de winkelvoorraad en de klant kan zichzelf zien vanuit alle mogelijke hoeken.
 



Dankzij de Slimme Passpiegel beschikt het winkelpersoneel over een uitstekende verkooptool die persoonlijk advies aanbiedt en beleving mee in de winkel brengt.

"De passpiegel is zeker geen vervanging van het winkelpersoneel", zo start Nele Bruers, Instore Experience Specialist bij DOBIT het verhaal. "Het is een aanvullende tool om het verkoopproces te ondersteunen en de klantervaring een boost te geven." Zo is de interactieve spiegel ook meteen een instore webshop. Wil je de items die je aan hebt, kopen of wil je graag een andere maat of kleur bestellen die niet voorradig is in de winkel? Met één touch op het spiegelscherm plaatst de verkoper het gewenste stuk meteen in het winkelmandje. Kortom: de klant staat centraal en wordt op zijn wenken bediend!

Datagedreven klantervaring
De Slimme Passpiegel is dé ideale assistent van de winkelmedewerker. Op basis van de kledij die de klant op dat moment past, geeft de spiegel extra suggesties voor combinatiestukken of alternatieven in dezelfde stijl. Bovendien geeft de spiegel ook meteen inzicht in de winkelvoorraad, waardoor de verkoper gespaard blijft van onnodige sprintjes doorheen de winkel en de focus helemaal bij de klant kan houden.

Geïntegreerde camera
En last but not least: van zodra de winkelmedewerker de camera activeert, ziet de klant zijn of haar achterkant in het spiegelbeeld. Zonder zich in bochten te moeten wringen, kan de klant precies zien hoe mooi het mantelplakje achteraan valt en of de billen goed uitkomen in die nieuwe jeans ;-).

Iets voor jou?
Zin om deze slimme passpiegel zelf te testen in de DOBIT Boutique bij de Retail Detail Retailhub in Antwerpen? Elke situatie is uniek, we horen graag tegen welke problemen jij, je personeel & je klanten aanlopen zodat we een oplossing op maat kunnen uitwerken.

Contacteer ons via info@dobit.com of op het nummer +31 (0)492 472 638
solutions.dobit.com
 

Reacties

Laatste nieuws









Lees hier 15 toekomstverkenningen in retail

In een compleet vernieuwd jubileummagazine van RetailTrends vind je maar liefst vijftien toekomstverkenningen in de retail. Hoe ziet de supermarkt eruit in 2050? Hoe ver zijn we op het gebied van duurzaamheid en innovatie? Kennen we de consument van de toekomst eigenlijk? Lees het in RetailTrends.

RetailTrends