Nieuwe eigenaar Keymusic wil fors investeren en uitbreiden

Nieuwe eigenaar Keymusic wil fors investeren en uitbreiden

De nieuwe eigenaar van Keymusic, Jan 't Hoen, wil tien miljoen investeren in de muziekwinkels en overweegt uitbreiding. Dat meldt de Amsterdamse ondernemer aan het Eindhovens Dagblad

"Eigenlijk verdient elke stad een eigen muziekwinkel", stelt 't Hoen. De nieuwe Keymusic-eigenaar heeft onlangs een winkel in Heerlen geopend. 't Hoen ziet potentie in de fysieke winkels, ondanks de online concurrentie. "Een instrument is iets persoonlijks, net als een auto. Dat wil je toch even voelen en uitproberen voordat je het koopt. Veel kan op internet, maar niet alles. Hier is een markt voor."

Keymusic liet woensdag weten concurrent Bax Music te verdenken van het stelen van bedrijfsgevoelige informatie rondom het filiaal in Apeldoorn, aangezien de Keymusic-winkel in Apeldoorn tijdens de doorstart 'stiekem' overstapte naar Bax Music. Met die overstap nam de winkel alle zakelijke contracten mee, meldde de Stentor. 

Keymusic heeft acht winkels in Nederland. De muziekwinkel ging in juni dit jaar failliet en maakte onder 't Hoen een doorstart. De nieuwe eigenaar heeft als plan om alle winkels in één logisch systeem onder te brengen.

 

Reacties 3


Leon Dorsey 9 aug, 10:42

Zal moeilijk worden met Bax en Thomann op het web.
De hele dag vervelende "pop"muzikanten in je zaak die alles "ff uitproberen", nee daar verdien je goed aan, beetje naief mijnheer 'tHoen!


Henk Hofwegen 10 aug, 11:30

Hopelijk zijn dan in de toekomst de winkelvoorraden op peil. Momenteel is het grootste deel van het aanbod op de website in geen enkele filiaal op voorraad, dus van dat dat 'voelen en uitproberen' komt niets terecht!


Ragar Drubbel 11 aug, 15:54

Hij zal hier snel op terug komen! Die inhaalslag maakt hij niet meer! V&d komt ook niet meer terug. Tevens is deze ‘t Hoen helemaal niet fris. Is echt een hele akelige man.

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!