Binnenkijken bij luxemerk Hermès in Vancouver

Het Franse luxemerk Hermès heeft een nieuwe flagshipstore geopend in Vancouver. De winkel van 460 vierkante meter, verdeeld over twee verdiepingen, vervangt na bijna 25 jaar het filiaal dat zich op een steenworp afstand bevindt.  

Het Franse luxemerk Hermès heeft een nieuwe flagshipstore geopend in Vancouver. De winkel van 460 vierkante meter, verdeeld over twee verdiepingen, vervangt na bijna 25 jaar het oude filiaal dat zich op een steenworp afstand bevindt.  

"Deze prachtige nieuwe winkel weerspiegelt de langdurige relatie tussen Hermès en Vancouver, die is gebaseerd op gedeelde waarden en een diepe waardering voor innovatie", zegt Jennifer Carter, de ceo van Hermès Canada. Ze spreekt van een ​​'verbeterde winkelervaring', die volgens haar inspiratie vindt in het 'opvallende landschap, de kwaliteit van het leven en de kracht van de geest die Vancouver kenmerkt'. 

Bij binnenkomst stuiten klanten op sieraden en horloges aan de ene kant en op mode en accessoires aan de andere kant. Daarna volgt een afdeling met zijde en parfums. De mannenafdeling bevindt zich achterin.

De eikenhouten trap naar de tweede verdieping heeft een glazen zijkant, waardoor de treden wat lijken te zweven. Op de muur hangt een kunstwerk van de Fransman Christian Renonciat: een groot zwevend paard - Pegasus, een figuur uit de Griekse mythologie. Op de tweede etage zijn onder meer huishoudelijke artikelen en behangpapier te vinden. Ook kunnen vrouwen er terecht voor schoenen en accessoires.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Word member van RetailTrends

€28,75 Per maand

Log in of word member van RetailTrends en krijg toegang tot alle premium content.

Lees ook

Alle artikelen

Meest gelezen