Met deze trucs vullen etailers digitale winkelmandjes

Met deze trucs vullen etailers digitale winkelmandjes

Een website met call-to-action, customerreviews en duidelijke informatie. Het zijn trucs die we kunnen scharen onder CRO: conversie optimalisatie. Want bezoekers naar je website lokken is nog maar het begin; allerlei factoren bepalen samen of een consument op bestellen overgaat. Zo boekte een e-commerce-reus vijf procent betere resultaten door de buttonkleur van groen naar oranje te veranderen. Dit, en nog veel meer manieren om een webshop te optimaliseren, zie je in onderstaande Infographic van Salesforce. 

 

Een website met call-to-action, customerreviews en duidelijke informatie. Het zijn trucs die we kunnen scharen onder CRO: conversie optimalisatie. Want bezoekers naar je website lokken is nog maar het begin; allerlei factoren bepalen samen of een consument op bestellen overgaat. Zo boekte een e-commerce-reus vijf procent betere resultaten door de buttonkleur van groen naar oranje te veranderen. Dit, en nog veel meer manieren om een webshop te optimaliseren, zie je in onderstaande Infographic van Salesforce. 

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!