Waarom retail nog lang niet dood is

Waarom retail nog lang niet dood is

Is er sprake van een retail apocalypse of van een retail renaissance? Michael Zakkour, schrijver van het boek 'New Retail: Born in China, Going Global', is overtuigd van het laatste. Er is eerder sprake van een store apocalypse, betoogt hij. Saaie, middle-of-the-road-winkels, die redden het niet. Omarm de techniek, is het devies van Zakkour. Kijk hier naar zijn inzichten die hij deelt met The Retail Doctor.

 

Is er sprake van een retail apocalypse of van een retail renaissance? Michael Zakkour, schrijver van het boek 'New Retail: Born in China, Going Global', is overtuigd van het laatste. Er is eerder sprake van een store apocalypse, betoogt hij. Saaie, middle-of-the-road-winkels, die redden het niet. Omarm de techniek, is het devies van Zakkour. Kijk hier naar zijn inzichten die hij deelt met The Retail Doctor.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!