RetailTrends.nl richt zich op voor de retail relevante achtergronden met onder meer tips, video's, fotoreportages, columns, expertartikelen en whitepapers. RetailNews zet de vijf meest gelezen artikelen van afgelopen week op een rij.
Mall of the Netherlands: 'Dit is de toekomst van retail'
Donderdag was het dan zover. Westfield Mall of the Netherlands, met een oppervlakte van 117 duizend vierkante meter het grootste overdekte winkelcentrum van het land, opende de deuren. RetailTrends nam een kijkje in Leidschendam en sprak met projectdirecteur Teun Koek.
Acht vragen aan de nieuwe eigenaar van Fietsuniek.nl
Fietsuniek.nl nieuw leven inblazen: dat is de missie van Peter-Paul Kester, de nieuwe eigenaar van de fietsenwebshop die in 2019 op de fles ging. In gesprek met RetailTrends vertelt hij over zijn plannen. "Ik ga niet roepen dat wij de Coolblue van de fietsenhandel willen worden."
Hoe Zalando het startpunt in de modewereld wordt
Dat coronajaar Zalando geen windeieren heeft gelegd mag geen verrassing heten. Maar hoe ziet de grootste online modespeler in Europa de toekomst? Die vraag stond centraal tijdens de jaarlijkse persconferentie. Een greep uit de cijfers.
Podcast: Retaillessen van Simone van Trojen (LaDress)
Simone van Trojen (51) lanceerde in 2006 het vrouwenmodemerk LaDress. Tien jaar later opende ze haar eerste fysieke winkel in Amsterdam. In de RetailTrends-podcast deelt ze haar ervaringen.
Met dit winkelconcept wil Scotch & Soda de wereld veroveren
Een ‘Vrije geest’-winkelconcept waarmee de nieuwe merkidentiteit wordt onderstreept. Zo omschrijft modelabel Scotch & Soda zijn nieuwe winkelontwerp, dat het komend halfjaar bij vijftien kersverse filialen geïntroduceerd wordt. Sinds deze week is het concept alvast te bewonderen in Utrecht.
Reacties 0