Klaar voor duizenden shoppers per dag? PopUp met UpNext!

UpNext stelt ambitieuze ondernemers en merken in staat om snel en met flexibele voorwaarden een tijdelijke winkel te openen in een van de elf Wereldhave centers in Nederland. Op drukbezochte locaties met vele duizenden bezoekers per dag.

UpNext is er voor zowel startende ondernemers als nieuwe retailers en merken. Van het verkopen van extra voorraden of speciale collecties tot het introduceren van een nieuw merk, het is een win-win-concept voor zowel bezoekers, ondernemers als Wereldhave.

“We nemen pop-up serieus. Het is een belangrijk onderdeel van onze business omdat we hiermee onze bezoekers kunnen verrassen, het aanbod in onze centra dynamisch houden en tegelijk nieuwe businesspartners in staat stellen om hun concept, merk of collectie in drukbezochte winkelcentra op een laagdrempelige manier te presenteren.”

Naast een PopUp locatie in de variant Shop of Premium biedt UpNext aanvullende services en partners voor ontwerp, inrichting, bemanning en marketing van een tijdelijke winkel. Alles om er samen een succes van te maken!

Pop-up locaties verspreid door het land
Sinds de introductie heeft Wereldhave 27 UpNext locaties verhuurd in Nederland, waarvan er momenteel nog 11 verhuurd zijn. “We hebben nog verschillende goede locaties beschikbaar en we komen dan ook graag in contact met ambitieuze ondernemers die met ons het avontuur willen aangaan.”

Klaar voor duizenden shoppers per dag?
Go UpNext

 

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!