Beter Bed ziet winst en omzet stijgen

Beter Bed heeft afgelopen jaar meer winst geboekt. Ook de omzet van het beursgenoteerde bedrijf uit Uden nam toe.

De nettowinst kwam uit op 13,9 miljoen euro, tegenover 7,9 miljoen een jaar eerder. In 2019 ging er nog een verlies van 4,2 miljoen de boeken in. De omzet steeg van 207,5 naar 214,2 miljoen euro. De verkopen via internet namen met 56 procent toe; online was goed voor 23,4 procent van de omzet. Het doel voor 2025 is een aandeel van 25 procent.

Beter Bed is tevreden over het nieuwe concept Slaap Experience dat in Groningen als eerste is getest. Zowel wat bezoekersaantallen betreft, als de gemiddelde conversieratio en de transactiewaarde. Er zal de komende jaren worden geïnvesteerd in de look & feel van het gehele winkelnetwerk. Ook het slaapabonnement Leazzzy, dat inmiddels naar alle winkels is uitgerold, blijkt volgens Beter Bed aan te slaan.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!