Blue Tomato breidt uit in Scandinavië

De Oostenrijkse keten Blue Tomato, gespecialiseerd in boardsport en lifestyle, opent in augustus zijn eerste winkel in Zweden. Na opening in Finland (2019) en Noorwegen (2021) is het naar eigen zeggen een logische volgende stap in de uitbreiding binnen Scandinavië.

Midden augustus opent de nieuwe brandstore van zo’n 250 vierkante meter in het historische centrum van Göteborg. “Een fascinerende jonge stad, die direct aansluit bij de levensstijl die we als merk uitdragen”, aldus retaildirecteur Hanna Joie. Blue Tomato heeft zo’n 70 winkels in Europa en is online in veertien talen beschikbaar.

Het lifestylemerk is bezig aan een flinke groeispurt. De afgelopen jaren opende het lifestylemerk de deuren in Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Noorwegen, Finland en Nederland. Drie jaar geleden startte Blue Tomato met een eerste vestiging in Utrecht en een flagshipstore aan de Kalverstraat in Amsterdam.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!