Na succesvolle pilots lanceert CCV een nieuwe mobiele betaaloplossing: CCV SoftPOS. Dankzij deze oplossing is het mogelijk om direct de deal te sluiten. Waar de klant ook is. Een verbetering van de klantervaring met optimale flexibiliteit.
CCV, de ervaren en toekomstbestendige betalingspartner, maakt het met SoftPOS mogelijk om op Android handheld devices contactloze betalingen op een eenvoudige, snelle manier te accepteren. Hiermee is de toekomst van betalen binnen handbereik. CCV SoftPOS voldoet aan de laatste veiligheidsnormen en breidt elke Android-device uit tot een betaalautomaat. Deze betaaloplossing is zowel een uitbreiding als een back-up van de huidige betaalautomaten. Deze nieuwe en innovatieve betalingsoplossing verhoogt de productiviteit en kan in zeer diverse situaties worden gebruikt. Het brengt de betaling letterlijk naar de klant, en maakt het mogelijk om ‘on the spot’ te betalen.
Flexibele en mobiele betaling on the spot
In retail is er altijd ruimte voor verbetering. Wanneer het bijvoorbeeld gaat om de winkelervaring of in de rij staan om te betalen. Een lange rij is nooit wenselijk wanneer de klant “even snel” een koffie wil halen, of eigenlijk naar huis moet met een peuter voor een dutje. Een flexibele en mobiele betaaloplossing geeft een extra betaalmogelijkheid ter plekke. Met deze technologie worden wachtrijen verminderd en krijgen klanten een waardevolle en snelle klantervaring.
Daarbij zijn medewerkers in de retail vaak uitgerust met een Android handheld device: voor logistieke doeleinden of om producten te scannen en voorraadinformatie op te halen. Met hetzelfde device kunnen zij nu, dankzij CCV SoftPOS, ook artikelen van de klant scannen en contactloze betalingen ontvangen. Dit geldt voor zowel creditcard, debetkaart als smartphone. Hierdoor wordt personeel ontlast tijdens drukte en kan de klant sneller betalen. Win-win! In de praktijk betekent dit:
1. Korte wachtrijen, ook tijdens piekmomenten
Dankzij CCV SoftPOS voegt de ondernemer extra betaalmogelijkheden toe buiten de ‘standaard’ kassa. Een extra, flexibel afrekenpunt zorgt voor rust tijdens piekmomenten. Ergernissen in de winkel- en betalingservaring verdwijnen zonder dat er extra fysieke ruimte voor nodig is.
2. Volledige service
Wanneer klanten extra informatie of advies nodig hebben over een product, kan personeel helpen en de klant meteen ter plekke laten betalen. Deze optie verhoogt direct de klanttevredenheid en zorgt voor een naadloze klantreis.
3. Ontvang betalingen bij elk afleverpunt
CCV SoftPOS sluit volledig aan bij online bestellingen en thuisbezorging. Klanten betalen aan hun eigen voordeur. Het personeel ontvangt betalingen op hun bestaande handheld devices. Dit zorgt voor een prettigere, snellere werkervaring en de snelheid resulteert in een positieve klantervaring.
4. Volledig mobiel
Maak verbinding met 4G of wifi en ontvang betalingen op elke plek. De CCV-oplossing ondersteunt tijdelijke verkoop- en marketingactiviteiten, zoals pop-up stands aan de voorkant van de winkel of speciale stands in de winkel, maar ook op beurzen, foodtruckfestivals, markten en tentoonstellingen.
Succesvolle pilots met grote retailers in Nederland
Voor deze introductie van CCV, draaiden zij diverse pilots met grote retailers zoals Mediamarkt en Primera. Nishan Jonkers, Head of ICT Primera zegt hierover: “In de decembermaand draaiden wij de ultieme stresstest voor de mobiele kassa. De naadloze integratie van contactloos betalen middels CCV SoftPOS en de mobiele kassa op een Android device geeft eindeloze mogelijkheden om de klantreis te optimaliseren. Betalen wordt dankzij CCV SoftPOS makkelijker, sneller en voordeliger!”
CCV SoftPOS is eenvoudig te integreren met de bestaande ECR of POS app. Deze oplossing creëert meer flexibiliteit, verbetert de customer journey en vergroot de business productiviteit.
Meer informatie op de CCV-website
Wil je meer informatie over deze nieuwe betaaloplossing? Bekijk dan de website van CCV of neem contact op met één van de accountmanagers via corporatesales@ccv.eu.
Reacties 0