EasyToys opent eerste fysieke winkel

EasyToys opent eerste fysieke winkel

EasyToys gaat in Groningen zijn eerste fysieke winkel openen. Het gaat om het voormalig pand van Christine le Duc, dat eveneens onderdeel is van moederconcern EQOM.

De opening moet ergens volgende maand plaatsvinden, een specifieke datum wordt nog niet genoemd. Eric Idema, ceo bij EQOM, vertelt dat het zeker niet bij deze ene fysieke winkel blijft: “We zijn dagelijks bezig om taboes te doorbreken en het normaliseren van het gebruik van sekstoys. Ons merk draait om beleving dus het is hoog tijd voor een echte EasyToys store." Hij hoopt dat sekstoys nog verder ingeburgerd raken, nu Easytoys onderdeel wordt van het straatbeeld.

Met het hoofdkantoor in Veendam was ‘thuisstad Groningen’ volgens de ceo een ‘no brainer’. Ook ziet hij in de stad potentie vanwege het jonge en ruimdenkende karakter. De fysieke winkel moet volgens Idema gaan bijdragen aan de adviesrol die EasyToys in dit segment wil hebben. Daarnaast gaat de winkel mogelijkheden bieden tot evenementen zoals feestjes voor vriendinnengroepen, thema-avonden en informatieavonden met seksuologen.

De webshop van EasyToys is inmiddels actief in 7 landen. Het...

EasyToys gaat in Groningen zijn eerste fysieke winkel openen. Het gaat om het voormalig pand van Christine le Duc, dat eveneens onderdeel is van moederconcern EQOM.

De opening moet ergens volgende maand plaatsvinden, een specifieke datum wordt nog niet genoemd. Eric Idema, ceo bij EQOM, vertelt dat het zeker niet bij deze ene fysieke winkel blijft: “We zijn dagelijks bezig om taboes te doorbreken en het normaliseren van het gebruik van sekstoys. Ons merk draait om beleving dus het is hoog tijd voor een echte EasyToys store." Hij hoopt dat sekstoys nog verder ingeburgerd raken, nu Easytoys onderdeel wordt van het straatbeeld.

Met het hoofdkantoor in Veendam was ‘thuisstad Groningen’ volgens de ceo een ‘no brainer’. Ook ziet hij in de stad potentie vanwege het jonge en ruimdenkende karakter. De fysieke winkel moet volgens Idema gaan bijdragen aan de adviesrol die EasyToys in dit segment wil hebben. Daarnaast gaat de winkel mogelijkheden bieden tot evenementen zoals feestjes voor vriendinnengroepen, thema-avonden en informatieavonden met seksuologen.

De webshop van EasyToys is inmiddels actief in 7 landen. Het merk heeft als doel om de omzet uit te bouwen naar 500 miljoen euro in 2025.

Verder lezen? Meld je dan aan voor de gratis nieuwsbrief.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!