De kalme esthetiek van Il Passo 

De kalme esthetiek van Il Passo 

Voor zijn nieuwste winkel is Il Passo onlangs neergestreken in de Boekarest Mall. De Roemeense moderetailer heeft in zijn thuisland meer dan 13 winkels, waarvan dit de meest luxe tot nu toe is.

Rust voert de boventoon in de winkel. De serene aardetinten en kalkstenen vloer zorgen voor een kalme uitstraling. Hier en daar is er een vleugje luxe brons aan het storedesign toegevoegd. Volgens het merk sluit de esthetiek van de winkel aan bij de nieuwe identiteit van Il Passo.

Tekst loopt door onder beeld

 

De blokken van travertijn die door de winkel heen staan, dienen als display. Hoewel de lege schappen op de beelden anders doen laten lijken, is de boetiek in werkelijkheid gevuld met schoenen, accessoires en tassen.  

Tekst loopt door onder beeld 

Voor zijn nieuwste winkel is Il Passo onlangs neergestreken in de Boekarest Mall. De Roemeense moderetailer heeft in zijn thuisland meer dan 13 winkels, waarvan dit de meest luxe tot nu toe is.

Rust voert de boventoon in de winkel. De serene aardetinten en kalkstenen vloer zorgen voor een kalme uitstraling. Hier en daar is er een vleugje luxe brons aan het storedesign toegevoegd. Volgens het merk sluit de esthetiek van de winkel aan bij de nieuwe identiteit van Il Passo.

Tekst loopt door onder beeld

 

De blokken van travertijn die door de winkel heen staan, dienen als display. Hoewel de lege schappen op de beelden anders doen laten lijken, is de boetiek in werkelijkheid gevuld met schoenen, accessoires en tassen.  

Tekst loopt door onder beeld 

De v-vormige spiegels zijn geplaatst om de winkel ruimer aan te laten voelen. De kleuren van de zitjes – roze en groen – zorgen ervoor dat de rustplekken extra opvallen tussen al het zachte kleurgebruik.

Tekst loopt door onder beeld 



Il Passo is meer dan 20 jaar actief in Roemenië. Het merk verkoopt onder meer kleding voor mannen en vrouwen. De moderetailer bevindt zich naar eigen zeggen op ‘het kruispunt tussen het vertrouwen van ervaring en de kwetsbaarheid van verandering, klassieke stijl en hedendaagse esthetiek, traditie en innovatie, viering van authenticiteit en de creatieve, jonge, vrije geest’. 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!