Winkelindeling speelt een cruciale rol in de klantervaring en verkoopprestaties. Maar hoe bepaalt u de ideale locaties voor uw promoties? Dahua biedt innovatieve oplossingen met digitale signage en AI-analyse om winkelroutes te optimaliseren en promotie-effectiviteit te vergroten.
Slimme technologie voor effectieve promoties
Dahua’s digitale signage-oplossingen, zoals high brightness window signage, (interactieve-) kiosken, wall-mount signage en videowalls , helpen retailers om hun boodschap impactvol aan de klant over te brengen. Met behulp van AI-analyse kunnen winkels in real-time bepalen welke strategische locaties de meeste klantinteractie genereren.
Heatmap met fisheye-camera
Door een fisheye-camera te combineren met heatmap-analyse, krijgen retailers gedetailleerde inzichten in klantbewegingen. Dit helpt bij het identificeren van de drukste zones in de winkel en het optimaliseren van promotiemateriaal. De nieuwste generatie fisheye-camera’s biedt zowel heatmap-functionaliteit als people counting, waardoor nog preciezere analyses mogelijk zijn.
Maximale zichtbaarheid met COB Indoor LED
Voor retailers die hun digitale promoties naar een hoger niveau willen tillen, biedt COB Indoor LED een uitstekende beeldkwaliteit en energiezuinige prestaties. Ideaal voor zowel tijdelijke als permanente winkelcampagnes.
Meer weten?
Klik hier om DSS-materialen te bekijken en ontdek hoe Dahua’s technologie uw winkelstrategie kan verbeteren.
Slimme winkelroutes: optimaal gebruik van digitale signage
Gepubliceerd op 24 maart 2025 om 15:51
Reacties 0