Wat Plus (nog meer) met technologie kan doen

Wat Plus (nog meer) met technologie kan doen

In een tijd waarin technologie een steeds centralere rol speelt in menig retailorganisatie, wordt de rol van de chief information officer almaar belangrijker. Tijdens Cio Day waren onlangs talloze cio's van grote bedrijven uit binnen- en buitenland bij elkaar in Amsterdam om ervaringen te delen. Onder hen ook Vincent Jansen, die na een carrière bij onder meer Albert Heijn en C1000 sinds 2015 de hoogste ict-baas is bij Plus. Hij ziet volop kansen voor de supermarktketen, die volgens hem nog een veel betere band met de klant kan bouwen met behulp van technologie. "We weten al wat er gekocht wordt, maar nog niet door wie." Ook heeft hij een visie op de kassaloze supermarkt, en gaan we wat hem betreft straks alleen nog naar de fysieke winkel voor versproducten.

...

In een tijd waarin technologie een steeds centralere rol speelt in menig retailorganisatie, wordt de rol van de chief information officer almaar belangrijker. Tijdens Cio Day waren onlangs talloze cio's van grote bedrijven uit binnen- en buitenland bij elkaar in Amsterdam om ervaringen te delen. Onder hen ook Vincent Jansen, die na een carrière bij onder meer Albert Heijn en C1000 sinds 2015 de hoogste ict-baas is bij Plus. Hij ziet volop kansen voor de supermarktketen, die volgens hem nog een veel betere band met de klant kan bouwen met behulp van technologie. "We weten al wat er gekocht wordt, maar nog niet door wie." Ook heeft hij een visie op de kassaloze supermarkt, en gaan we wat hem betreft straks alleen nog naar de fysieke winkel voor versproducten.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!