Met de onthulling van een gigantisch logo is maandag de nieuwe Makro-vestiging in Nijmegen geopend. De verbouwing van Lukas Klamer tot Makro, die anderhalf jaar heeft geduurd, is daarmee volledig afgerond.
Het totale vloeroppervlak van de groothandel in Nijmegen is door de verbouwing uitgebreid van zes- naar ruim tienduizend vierkante meter. Bovendien is het assortiment vergroot van 32 duizend naar 50 duizend artikelen en biedt de vestiging plaats aan tachtig nieuwe werknemers.
Vestigingsmanager Ton van Iersel liep tijdens de opening opgetogen rond. Hij roemde tijdens zijn speech de inzet van alle personeelsleden, en gaf ook de gemeente Nijmegen een flinke pluim bij de realisatie van de verbouwing. ‘De gemeente heeft ons erg goed geholpen bij het verkrijgen van alle benodigde vergunningen, waardoor we zonder veel bureaucratische rompslomp hebben kunnen werken’, aldus Van Iersel.
De verbouwing van de vestiging maakt deel uit van de strategie van moederconcern Metro Cash en Carry Nederland. Uitgangspunten van deze strategie zijn het optimaliseren van de dienstverlening aan voornamelijk horeca-ondernemers en het afstemmen van het productaanbod aan de klant van Makro.
Makro Nijmegen officieel geopend
Gepubliceerd op 22 januari 2007 om 00:00
Reacties 0