Leger des Heils introduceert 'hippe' kleding

Het Leger des Heils presenteerde afgelopen zaterdag een kledinglijn voor hippe jongeren. De lijn met de naam 50/50 werd gepresenteerd in de Rotterdamse Bijenkorf. Het nieuwe kledingmerk moet het stoffige imago van de evangelische organisatie opvijzelen.

“Het is niet zo dat onze stichting een te stoffig imago heeft”, vindt Ine Voorham, “maar het contact met jongeren kan altijd beter. Toen majoor Bosshardt overleed, stonden de condoleanceregisters vol met steunbetuigingen van jonge mensen. Dat contact willen we behouden.”

De T-shirts zijn ontworpen door binnen- en buitenlandse modeontwerpers en gemaakt van oude kleding uit kledingcontainers van de stichting. De kleding van het evangelische merk wordt in de Bijenkorf-filialen verkocht. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!