‘De vrouw is leading’
Gepubliceerd op 23 september 2008 om 00:00
In 1981 begon u met een winkel, lag het altijd al in de planning om er een keten van te maken? Mieke: “Eigenlijk wel. We merkten al snel dat de formule werkte. Uiteraard kun je het toenmalige concept niet vergelijken met de huidige opzet, omdat we toen nog niet onze eigen collecties verkochten. Maar de manier waarop we met mode omgingen, werd opgepakt door de consument. Dat komt doordat we van begin af aan veel aandacht hebben besteed aan marketing en communicatie. We plaatsten advertenties en verspreidden folders alsof we een mega-keten waren. Hierdoor vielen we op en hadden we genoeg vertrouwen voor het starten van meerdere winkels. In de tien jaar die volgden, openden we nog eens tien winkels.”
Het gehele intervieuw is te lezen in het septembernummer van RetailTrends
Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier
U kunt een gratis proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl
Reacties 0