Tassenmerk Tagger weer Nederlands

Tassen- en accessoiremerk Tagger is terug in Nederlandse handen. Het in 2005 opgerichte bedrijf werd in april 2008 nog door Amerikanen overgenomen, meldt FashionUnited.nl.

“Men was onder de indruk van wat we in zo’n korte tijd hadden neergezet en had grootse plannen met de unieke productformule”, stelt eigenaar Peter van Veldhoven. De kredietcrisis veranderde de boel drastisch. “Ineens moesten we met beperkte middelen onmogelijke groei bewerkstelligen.”

Kenmerkend aan de tassen van Tagger zijn de losse onderdelen die eenvoudig gecombineerd en verwisseld kunnen worden. Het merk is actief in tien landen, vooral in Azië. Binnenkort zal de distributie gestart worden in onder andere Frankrijk, Zwitserland, Zuid-Korea, Taiwan, Hongkong en China. Online is het merk wereldwijd verkrijgbaar.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!