HEMA’s Aart Vogel is ‘Franchisemanager van het Jaar’ en Oil & Vinegar ‘Franchise
Gepubliceerd op 25 april 2005 om 00:00
Donderdag 21 april zijn, tijdens de ‘Nationale Dag voor Franchisemanagers’ de winnaars bekend gemaakt van de eretitels ‘Franchisemanager en Franchiseformule van het Jaar 2005’. De circa 100 aanwezigen in het Hilton Royal Parc in Soestduinen hebben hun stem uitgebracht op de manager en formule van hun keuze. Bij de verkiezing Franchisemanager van het Jaar zijn vier categorieën onderscheiden: Food, Non-Food, Horeca en Dienstverlening. In elke categorie waren drie finalisten. De winnaars per categorie zijn: Food: Colette Cloosterman-van Eerd (Jumbo) / Non-Food: Aart Vogel (HEMA) / Horeca: Ronald Bakker (Bagels & Beans) / Dienstverlening: Theo de Wit (Pirtek). Aart Vogel kreeg van de aanwezigen de meeste stemmen en is daardoor Franchisemanager van het Jaar 2005. Hij kreeg uit handen van Herman Bramer van Oil & Vinegar, namens John Blogg die vorig jaar deze titel kreeg, een kunstwerk uitgereikt. De drie finalisten voor de verkiezing 'Franchiseformule van het Jaar 2005' waren: Gonzales, Oil & Vinegar en Pearle. Oil & Vinegar won de eretitel voor het tweede achtereenvolgende jaar. De verkiezingen zijn een initiatief van Franchise Managers Netwerk Nederland (FMNN), het actieve en dynamische netwerk voor directeuren, managers en andere leidinggevenden met visie en ambitie uit de franchisebranche, die in informele setting zakelijke en smakelijke contacten onderhouden.
Reacties 0