Vredesadvertentie Albert Heijn en Peijnenburg

In de landelijke dagbladen stonden deze week advertenties van Albert Heijn en Peijnenburg om de verzoening tussen beide partijen te bezegelen. ‘Everybody happie’ luidde de kop van de advertentie met daarin huismerk-ontbijtkoeken en Peijnenburgkoeken gebroederlijk naast elkaar. De 600-grams ontbijtkoek van Peijnenburg is echter niet in het AH-schap teruggekeerd. En de juridische strijd draaide allemaal om die populaire Peijnenburgkoek. Over de 600 grams koek zegt Marco de Leeuw van Peijnenburg: “Dat is voorlopig geen issue. Het gaat erom dat we weer contact met elkaar hebben. De strijdbijl is begraven.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!