Zeeman stunt tijdens Fashion Week

Textielketen Zeeman heeft afgelopen weekend een stunt uitgehaald tijdens de Amsterdam International Fashion Week. Onder het motto 'er goed uitzien hoeft niet duur te zijn' richtte het merk in het geheim luxe kledinglijn FRANK op en meldde deze aan voor de show, waarbij de kleding door de strenge selectie kwam. Pas aan het einde van de show bleek dat het merk onderdeel van Zeeman is, wat zorgde voor grote verbazing van de zaal met modeliefhebbers.

In aanloop naar de show werden bezoekers nieuwsgierig gemaakt met duur reclamemateriaal en geruchten dat de show van 'Frank' spectaculair zou worden.

Bart Maussen, een van de eigenaren van de Amsterdam Fashion Week, gaf in een reactie aan de actie van Zeeman wel te kunnen waarderen. Hij weersprak echter wel dat de kleding van Zeeman van tevoren is beoordeeld. Volgens hem gebeurt dit alleen met nieuw talent en niet met kledij van commerciële labels. Die kunnen gewoon shows kopen.

De kleding zag er volgens Maussen van veraf best leuk uit. "Maar van dichtbij zag je dat het van inferieure kwaliteit was."

De kledinglijn zal te koop zijn via de webwinkel van Zeeman.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!