Ahold Europe heeft de samenstelling van de directie van Albert Heijn aangepast. Het merk speelt een cruciale rol in de groei van het bedrijf. Door de structuur van de top van de organisatie anders in te richten en nieuwe directieleden te benoemen, moet Albert Heijn meer centraal komen te staan bij de verdere groei van Ahold in Europa.
Het nieuwe team zal worden aangestuurd door Sander van der Laan, die is benoemd tot algemeen directeur. Cees van Vliet is aangesteld als directeur Winkels & Distributie, Casper Meijer is directeur Merchandising en Albert Voogd gaat als directeur Nieuwe Markten voort met de strategische initiatieven in de ons omringende landen. Chris Dik zal aan de slag gaan als financieel directeur en Luc de Beats is benoemd als directeur Human Resources & Business Services.
“De nu doorgevoerde vereenvoudiging van de organisatie stelt ons in staat om op alle fronten dagelijks de allerbeste service aan onze klanten te verlenen en onze groei doelstellingen sneller en beter te realiseren”, aldus Van der Laan. “De aankondiging dat Albert Heijn de komende tijd 82 winkels aan zijn winkelnetwerk in Nederland kan toevoegen, is daarbij een extra bewijs van onze groeikracht.”
Albert Heijn sleutelt aan directie
Gepubliceerd op 1 mei 2012 om 00:00
Reacties 0