De belevingseconomie is de afgelopen periode in een stroomversnelling geraakt. Het draait steeds meer om binding, authenticiteit, multi-zintuiglijkheid, technologie, relevantie en nieuwe media. Het congres 'Verleiding der zinnen' op dinsdag 12 juni geeft een inkijkje hoe shopping mall New Babylon in Den Haag zich aan deze 'nieuwe tijd' aanpast.
Deze dag wordt de nieuwe orde vertaald naar opmerkelijke mogelijkheden. Inspirerende sprekers, onderzoeken en technologie, passeren de revue. Keynote speaker is prof. mr Rodney Fitch, een gevestigde naam in de wereld van retail en concepting. Verder gaat trendanalist Christine Boland in op het belang van 'verbinding' in deze tijd. En laten partijen als Bose, LG, SmartNose, Wincor Nixdorf en Paypal zien hoe je een zinnenprikkelende multichannelaanpak in de praktijk brengt.
Bekijk hier het programma, en schrijf u in.
Congres: Verleiding der zinnen
Gepubliceerd op 5 juni 2012 om 00:00
Reacties 0