AH maakt 'kerstmarkt' van winkels

Albert Heijn heeft al zijn winkels omgebouwd tot ‘Allerhande Kerstmarkten’. De zogenaamde markt biedt consumenten een uitgebreid kerstassortiment, kersttips en verschillende promoties.

Het magazine van Allerhande staat centraal bij de kerstmarkten. “Allerhande is tijdens de feestdagen erg geliefd. Daarom hebben we besloten om onze winkels de sfeer en inspiratie van het magazine te geven”, aldus marketingdirecteur Alfred Levi.

De keten is voor de kersteditie van Allerhande de samenwerking aangegaan met de Britse tv-kok Jamie Oliver, die voor dit nummer gasthoofdredacteur is. In de kersteditie staan 93 gerechten, waarvan er veertig door Oliver zijn samengesteld. Albert Heijn heeft speciaal voor deze gerechten ruim 150 producten nieuwe ontwikkeld.

De keten maakt reclame voor de kerstmarkt met een huis-aan-huis assortimentsgids van Allerhande. Hierin worden alle producten getoond. Albert Heijn biedt consumenten daarnaast de mogelijkheid om de gerechten te maken met behulp van interactieve kooklessen via de website.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!