Groothandel Makro heeft een nieuwe vestiging in Beverwijk geopend. De winkel is de vijfde volgens de nieuwe strategie. De keten wil zich meer opwerpen tot partner voor ondernemend Nederland.
De nieuwe concepten die Makro heeft ontwikkeld passen binnen deze visie, zo start het bedrijf Koffiewereld, Officewereld, Kookwereld en Wijnwereld. Daarnaast zullen medewerkers van de groothandel meer werken als ‘mini-ondernemer’.
Deze vernieuwingen sluiten aan op renovaties die al eerder zijn doorgevoerd, zoals de vernieuwde versafdelingen voor groenten, vlees en vis, de nieuwe horeca-ingang, ruimere openingstijden en een Phone House-vestiging.
Makro lijkt met zijn horeca-afdeling te profiteren van zijn nieuwe concepten. Hoewel de horecamarkt in Nederland blijft krimpen, noteert de groothandelsketen voor het derde achtereenvolgende jaar een stijgende horecaomzet.
Nieuwe Makro-vestiging in Beverwijk
Gepubliceerd op 18 april 2013 om 00:00
Reacties 0