Suitsupply gaat verder in Narrowcasting
Gepubliceerd op 1 augustus 2005 om 00:00
Suitsupply, een modebedrijf gespecialiseerd in (maat-)pakken, (maat-)shirts en dassen, is niet onbekend met Narrowcasting-techniek. Het bedrijf heeft in alle 11 de filialen plasmaschermen waarop vooral merkversterkende sfeerbeelden worden getoond. Suitsupply heeft echter behoefte aan een on-line Narrowcasting systeem, waarmee het mogelijk is om snel en eenvoudig content te creëren en te ‘schedulen’. Na een marktonderzoek heeft Suitsupply gekozen voor de n-cast oplossing van n-store. Vanuit het hoofdkantoor kan nu met behulp van een webbrowser binnen een paar minuten nieuwe content worden ontwikkeld, die ook weer binnen een paar minuten in de winkel kan worden getoond. N-store verzorgde eerder oplossingen voor onder andere Mexx, adidas, Vendex KBB, Nutricia, See-Buy-Fly en Batavia Stad. René van Manen, Directeur Retail bij Suitsupply, is erg blij met de keuze: “Kwaliteit en actualiteit zijn kenmerken van onze collecties en voeren wij als Suitsupply ook door in onze businessprocessen en marketing. De n-cast oplossing van n-store helpt ons om deze kenmerken ook op het gebied van Narrowcasting in onze winkels te bieden. Met name het on-line creëren van dynamische flashcontent op basis van templates is ons inziens uniek en geeft ons de mogelijkheid om actuele content snel en voordelig in onze winkels te tonen.”
Reacties 0