Klanten zijn over het algemeen enthousiast over Lekker & Laag-concept
Gepubliceerd op 1 augustus 2005 om 00:00
Consumenten die de Lekker & Laag in Doetinchem bezocht hebben, zijn wisselend enthousiast. Met name over het grote assortiment en het versplein zijn klanten tevreden. Super de Boer-ondernemer Jan Pollemans, die namens Foodmagazine het tweede Lekker & Laag-filiaal bezocht, is eveneens over bovengenoemde tevreden. Het kw-gedeelte noemt hij echter `benauwend`. Daarnaast twijfelt hij over de kwaliteitsuitstraling van het huismerk (Edah). De service-balie noemt hij knus, de drankenafdeling perfect, de cosmetica-afdeling is voor verbetering vatbaar. Pollemans noemt vijf valkuilen waar de Lekker & Laag-winkels niet in moeten vallen: beheersbaarheid, rendement (hoe zijn de resultaten en marges), prijsimago (prijsagressie komt te weinig naar voren), herkenbaarheid (L&L moet zich dominanter presenteren) en lekker-gevoel (een goed gevoel ontbreekt bij kw en het personeel). De L&L in Doetinchem was de tweede winkel na Rotterdam (Hoogvliet) die de deuren opende. Sinds kort is nummer drie in Rijswijk in bedrijf. Directeur marketing en sales van moederbedrijf Laurus Andries Gies zegt vooralsnog tevreden te zijn met de resultaten van de L&L-stores. `De winkels scoren naar verwachting.` Hij wil nog niet zeggen wat mogelijke veranderingen voor volgende winkels zijn.
Reacties 0