Kral SuperPhoto krijgt nieuwe positie in markt

Branding bureau Wellcreative gaat de herpositionering van de fotowinkels uit het Kral concern te begeleiden. Onder de Kral Groep vallen de fotowinkels Super Photo, Kral, Objektief en Kinorama met samen zo'n 150 vestigingen. De Kral groep wil met de herpositionering anticiperen op de veranderingen die in rap tempo in de fotografie aan het plaatsvinden zijn. Daartoe heeft de Kral directie in samenwerking met Wellcreative de positionering geherformuleerd en dientengevolge zijn er een nieuwe assortimentsstrategie, winkelconcept, huisstijl en een communicatieconcept ontwikkeld. Alle winkels behorende tot de Kral groep zullen binnen korte termijn verder gaan onder de naam Kral. Het assortiment wordt naast foto-afdrukken en camera's uitgebreid met mobiele telefoons en computer accessoires. De nieuwe formule vergt een bepaalde minimale winkeloppervlakte en dat heeft tot gevolg dat de kleinere winkels afgestoten zullen worden. De eerste vernieuwingen zullen binnen enkele weken in een aantal filialen geïmplementeerd worden.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!