Taco Bell zet gps in bij bestellingen

De Amerikaanse fastfoodketen Taco Bell gaat bestellingen gereedmaken aan de hand van de gps-coördinaten van de klant. Hierdoor zijn bestellingen altijd vers wanneer de klant in hun filiaal is.

De dienst wordt aangeboden in de nieuwe mobiele applicatie van de keten welke in eigen beheer wordt ontwikkeld. Klanten kunnen in de app op traditionele wijze bestellingen plaatsen en krijgen hun maaltijd vers uit de keuken op het moment dat zij in de winkel arriveren.

Daarnaast geeft de applicatie inzicht in de menu’s van Taco Bell, laat het gebruikers zelf menu’s en gerechten aanpassen en is het aantal calorieën per maaltijd zichtbaar. Betalen kan met creditcard, Taco Bell tegoedkaarten en een digitale portemonnee.

Bron: MobileCommerceDaily

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!